CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 25, 2009

Permatang Pasir

Ades cam dh lama aku xtulis bout politik malaysia..Kenapa dah lama xtulis?busy ngn benda lain akhir2 ni..banyak sgt hal-hal personal yg perlu diutamakan..

Aku tetap ikut perkembangan politik negara melaysia terchenta ni cuma xberkesempatan untuk mengkomentarkan isu-isu hangat kat sini...

Hari ni hari mengundi bagi DUN Permatang Pasiq...seperti biasa banyak gosip2 politk + janji-janji manis yg bertaburan dan berterbangan di Permatang Pasiq sejak diumumkan akan diadakan pilihanraya di Permatang Pasiq...

Bulan puasa ni aku malas nk panjang-panjang isu-isu hangat kt sini,kang kurang plak pahala posa aku..

Apa-apa pun aku amatlah tidak sabar untuk menunggu keputusan pilihanrakyat Permatang Pasir...

0 What say You Dude: