CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 28, 2009

Menghitung Waktu



Tidak sabar rasanya hati ku ingin berjumpa sama ayahanda dan bonda dikampung..hehe,terklasik la plak bahasa aku tika ini.Pada esok pagi aku akan pulang kekampung halaman ku yang terchenta di Negeri Kedah nan permai sana.

Flight pagi esok jam 7.15pagi,gila awal nampaknya sebelum subuh aku kena sampai kt airport..Lagi baik if aku terus je berkhemah di airport mlm ni..hehe,lagi senangkan..

Tak sabar nk berbuka kt kampung,nk makan masakan mak aku..masakkan yang paling aku rindu nk makan time bulan posa ni adalh Ayam Panggang yg Mak aku wat..fuh memamng sedap hingga mengigit kaki ayam..(ades dh terasa kesedapan ayam panggang kt lidah aku..haha).

okey lah kau nk sambung menghitung waktu ni...




0 What say You Dude: