CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, August 26, 2009

Permatang Pasir 8-1

Maaf ye lambat cket aku tulis bout keMENANGAN PAS diPERMATANG PASIR...
Alhamdulillah rakyat permatang pasir sudah membuat keputusan yg tepat dengan mengundi PAS..
Tahniah aku ucapkan kepada YB Mohd Salleh Man

Kepada BN aku ucapkan takziah...teruzkan usaha anda...aku nk ucap tahniah pun xleh sebab BN kalah teruk sangat(pas menang MAJORITI 4,551)..Janganlah nk guna ayat pemujuk hati macam kt Manik Urai pulak k..

Pak Jib kan sudah tau kenapa BN kalah diPermatang Pasir jadi aku rasa baiklah Pak Jib gtau kepada Muhy supaya sama-sama boleh berfikir apa nk buat untuk kembali tersenyum dengan riang...Jangan hanya berkobar-kobar membuat slogan sana-sini tapi hasilnya masih kabur malah hampir tidak kelihatan...

Kepada YB Mohd Salleh Man semoga menjalankan tugas yang diamanahkan rakyat kepada YB dengan bijaksana,amanah dan ikhlas..Teruskan perjuang untuk membela nasib rakyat..

0 What say You Dude: