CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 15, 2009

Tahniah M.U

Aku nk ucapkan tahniah kepada semua pengundi di MU @ dalam erti kata lain tahniah kepada penduduk Manik Urai saudara semua telah membuat pilihan yang bijak...


7 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

woit..besarkan tulisan kalo gner jenis niyh...

GreenWave said...

haha..saja nk test mata hg...heehehe

BUCIK said...

gilew laaa
chantekk nyee
:)
sajek jek ayat diatas..mengembang kan pungkok hang
hehehe
:P

GreenWave said...

Memandangkan hg dh puji so aku tima je r ajan..hehe
aku try koment kt blog hg tapi xberjaya..kenapa??

hannie_luv_vespa said...

bukan aku jer nk bcer wan..
sombng org tego..huh...

GreenWave said...

alaa..cik hannie,aku gurau je xleh ker?huhu..sory r..nnt aku perbaiki k tulisan ni..

hannie_luv_vespa said...

wek :p