CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 14, 2009

Telefon Mudah Alih

Sudah berapa lama anda menggunakan handphone tersebut?
::hampir 2tahun::

Apakah wallpaper yang terpampang di skrin handphone anda. Dan terangkan mengapa anda memilih wallpaper tersebut?

::wallpaper yg dh ada dlm fon ni jer::

Berapa jumlah ‘contacts’ yang terdapat di dalam handphone anda?
::300 lebih kot::

Sila masuk ke ‘contacts’ dan pergi pada huruf M. Berapa kenalan anda yang namanya bermula dengan huruf ‘M’?
::lbh kurang 30::

Sekiranya diberi peluang, nombor telefon artis mana yang anda mahu?
:: no Diana Danielle leh?hehe ::

Berapa jenis handphone yang anda telah guna, selain handphone yang terkini?
::4 biji...semua sony ericsson.::

Rangkaian telekomunikasi yang anda gunakan? Nyatakan mengapa?
::celcom sbb famly aku semua gn celcom ::

Nada dering yang anda gunakan?

strawberry shortcake

Senarai top 5 contacts yang anda selalu msg?

1. anak orang
2. Bunda
3.P.A JPA
4. anim
5. eleza


Soalan terakhir. Nama orang tersayang (bf/gf) yang anda set dalam handphone?
:Jantung pisang...hahaha::

Org yg nak di tag:

-ajan-
-ieka-

7 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

agak2 r wei...
tajuk aku...
kaler tulisan akunyer..
ubah2 r sket...
amboi..amboi...amboi...

GreenWave said...

HAHA..AKU COPY TRZ DARI BLOG HG..MALAS NK EDIT..MAAF YG CIK..HEHE

hannie_luv_vespa said...

P.E.M.A.L.A.S

GreenWave said...

haha...if semua org rajin xtercipta r lift kt dunia ni...salah satu sbb lift tercipta adalah sebab org malas nk naik tangga...
hehehe

hannie_luv_vespa said...

tp aku rajin nek tangga...
bn cam hg..
2tingkat pon nk nek lif...

GreenWave said...

ye ke naik tangga?aku ajak naik tangga baru naik...cuba p dok umh sewa kt baiduri,ada rajin naik tangga if ada lift ???hahha

hannie_luv_vespa said...

hahah...2 tingkat lima bai
wot..
aku yg dok ajak hg nek tangga tau...