CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, July 14, 2009

MAAFKAN AKU R.O.S

Perut ku dah menyanyikan lagu keroncong untuk ana ni,mintak diisi..
Ades malasny nk kuar p beli makan,perit lapaq tapi xtau nk makan apa..Pikir2 nak p beli apa ni buat isi perut aku yg bekeroncong ni...
Amik kunci moto then kuar pusing2 kt deretan umah kedai kt ngn umah sewa aku,pusing punya pusing aku benti kt dpn 7e kosas..Ada org jual burger,hmmm cm menarik je menu burger dia coz ada burger ARNAB+burger KAMBING+burger RUSA..Jadi setelah berbincang ngn perut aku,aku pn beli burger RUSA...
Balik umh masak air,nak buat air teh o panas r..mnm teh o panas ngn burger mmg sedap...
Dah ciap masak air panas aku pn boh r air dlm jug,then dgn yakin aku amik balang gula..
"awat balang gula ni ringan semacam jer" hati ku berdetik..hmm aku pn buka r balang gula 2 sekali gula dah abis,ades malaang sungguh nasib ku..teh dah rendam dlm jug,apo nk buek den mkn burger ngn mnm air kosong yo lah..teh yg dah rendam 2 biar je kt c2..huhu..

Kempunan r aku nk mnm teh o panas mlm ni..dah r bau aroma teh 2 menggude kalbu ku(teh wangi ros,tau je r wangi cm na)...


Teh Ros,Teh Ros Aku Cinta mu (cm abby fana nyanyi kt iklan sinarfm)
Maafkan aku teh ros kerna aku xdapat meminum mu malam ini,'
Tapi pagi esok aku akan beli gula dan kau akan kuminum juga...


TEH ROS TUNGGU AKU...

2 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

gler ker xsiuman?

GreenWave said...

hehe..mana da xsiuman...cuma kempunan jer