CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, July 15, 2009

Lembap Plus Dingin

ermm....sungguh sejuk pagi ini.tersa amat berat untuk ku membuka mata
Apatah lagi untuk aku bangun dan mandi dipagi yg dingin..sedap ny if dpt sambung tido
Aku gagah kan juga mata ku untuk buka dan kulihat cuaca diluar masih gelap seperti jam 7.00 pagi lantas ku cari sony ericsson ku untuk melihat jam berapa kah sekarang...ades dh 8.15 pagi rupa nya.lambat lagi ari ni..nilah akibat ny tido lepas subuh mst lait nk bgn semula...
Setelah membuat sedikit gerakkan malas diatas katil,aku dgn malasnya bangun meninggalkan katil ku..
Setelah amik tuala aku kuar bilik..aku sedikit terkejut sbb kt ruang tamu umh aku dh jadi seperti butik jual baju raya,oh baru aku igt tuan umh aku telah membuka butik sementara di ruang tamu umh sewa ku..
Aku abaikan baju2 kurung yg tergantung kemas diruang tamu umh,aku trz melangkah ke bilik air..............


Okey dah ciap mandi,masuk bilik dan ciap2 utk ke opis..
Diluar umh terdengar rintik2 ujan menimpa atap zink dpn umh,aku rasa ujn belum lebat lagi so aku cepat2 ciapkan diri supaya boleh ke opis sebelum ujan makin lebat..
Akhirnya jam 8.50pagi aku sampai di opis,aku sedikit kebasahan kerna ujan masih lagi turun masa aku kuar umh tadi..maklumlah aku hanya menaiki kapcai saja ke opis yg hanya 10 minit dari umh sewa aku..

Masuk je opis kt meja aku dah ada drawing yg nk kena buat..
wish ada kuasa ciapkn keja ni ngn senang..hehe..
Tadi sedang tekun menyiapkan kerja
Baru sekarang ada masa tulis blog...
Tapi ni dh dkt lunch time so aku nk kuar soru dulu r..
Xda tenaga nk bebel g..
Pas mkn br leh bebel lagi...2 pn kalau bos aku xkaco aku r..hehehe

6 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

hmm..
makin maju ank murid aku niyh..
tgk spi bler dia akn berblog..
:p

GreenWave said...

hye bila lak aku jadi anak murid hg????tidak.......
hahahah

hannie_luv_vespa said...

hahahah...

BUCIK said...

hanii maduuu
sepiah xmo jd anak murid ang
meh amek aku jd protege..hehehe
:P
tunjuk ajarku sifu!!!
sepiah kedekot ilmuu...tok ajo aku pong
aku kan butoo it....celik melihat lelaki :)

GreenWave said...

hehe...mn ado kedekut ilmu...aku dh wt iklan dh,tp hg xdaftar nama...
ye r mtk je org IT 2 aja kn..cik hannie kn org IT....ajan aku ni dak letrik mn r tau psl IT ni..

Hg mmg tang laki je trz xrabun...wakahkah

hannie_luv_vespa said...

hahah..
gong r korang..