CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 18, 2009

Kelas Asas Kereta (IMKEDA keramat)


Hmm semalam (17may09),aku p kelas asas & teori kereta (3jam) kt IMKEDA keramat..,kelas star jam 9.30 sepatut ny tapi besa r jam 9.45 baru penceramah masuk.Penceramah En Zulkifli (pesara tentera),okey r dia ny kelas coz xbosan..kelas dia xmeleret2,dia cerita benda yg penting je so aku ngn xda r bosan ngt selama 3jam 2..Dia pn byk buat lawak..yang aku sk ngn En Zulkifli ni dia ny lawak xda unsur 18sx,aku ckp cm ni coz selalu ny penceramah lelaki akan buat lawak double meaning tapi dia ny lawak xde double meaning so bersih r kelas dia..hehe..

Masa kt dlm kelas 2 aku dok baris dpn skali,blakang aku ada sorg dak pompuan ni.aku rasa umo dia dlm 24-25 r aku rasa..dak pompuan ni asek bercakap je ngn mbr kt sebelah dia,dr meml aku msk kelas 2 sampai habis kelas..yang geram 2 time ngh kelas pn dia leh rancak bercerita ngn mbr dia,aku xtau r mbr dia dgr le x dia cerita coz if aku yg jd mbr dia mmg aku dh soh dia diam r...hehe..
dia ny cerita non-stop beb,semua bnd dia cerita..dari dia meml kenal ngn laki dia+time dia ngh bertunang+time dh kawen+pasal umh dia(decoration umh dia pn dia cerita)+pasal dia susu kn anak buah dia ngn anak dia+pasal 18sx pn ada gk....aku pn dok sibuk dengar tapi dia ny sora 2 kuat sgt,mmg sapa2 pn leh dgr beb...

if kawan dia yg kt sebelah 2 nk buat buku pasal dak pompuan 2 pn mmg boleh coz gila detail dia ny story..
cerita dak pompuan ni siap ngn dialog g,dialog dia ngn laki laki dia+dialog dia ngn sapa2 nth,aku pn xtau dah coz byk sgt watak dalam cerita dak pompuan ni...

Eh aku dok cerita pasal dak pompuan ni lak,aku nk cerita pasal aku p amik kelas keta sebenarny tadi..hehe..maaf r terpesong cket..

Aku dh amik 3jam teori,aku yg xtau apa2 pasal keta ni kira dah tau r cket pasal keta...
kt kelas 2 dia gtau cmna nk buat if bateri keta kong+cmna nk tgk minyak enjin+cmna nk tau if minyak brek dh kurang....
mmg byk r bnd yg aku xtau pasal keta tapi pas kelas 2 aku ada r ilmu baru r..terima kasih cikgu..(cm hari guru lak)..

aku xsabar nk blaja keta ni..hehe..tapi aku kena amik kelas g 3jam untuk dpt lesem L keta,kelas 2 mungkin dalam bln Jun baru leh amik coz kelas untul bln May dh penuh..hmmm lambat lak rasa...

3 What say You Dude:

Nurul Ain said...

register bape ea??

Anonymous said...

tu la, register berapa eh?


YM- erina_pingujr

greenwave said...

aku amik ari 2 keta saja rm650...reg byr rm200