CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 1, 2009

Balik Kampung

Di Balai Berlepas LCCT

Aku menaiki pesawat AK5250 pada jam 0710 hari sabtu 29Ogos2009/8ramadhan1430 untuk pulang ke Kampung di Utara Semenanjung Malaysia.. Perjalanan yang memakan masa selama hampir 55minit ini tidak terasa kerna bergitu teruja untuk bertemu keluarga di Kampung.. Aku pulang bersama adik aku(MijaH) dan 3 orang kawan adik ku. Kami tiba di Lapangan Terbang Sultan Abdul Halim lebih kurang jam 0805.Setibanya di Airport,mak dan kak liza sudah menunggu kami di balai ketibaan..Terubat rasanya rindu dihati tatkala terpandang wajah bunda dan kakak ku..

Dari Airport kami naik kereta viva my mun untuk balik ke umh..45mnt kemudian kami sampai di Pekan Pendang dan singgah ke Pasar Tani untuk membeli ikan+sayur.
Beli Ikan siakap(nk buat siakap 3rasa)+ikan terubuk(nk buat ikan terubuk bakaq)+Ulam+bahan nk buat nasi Kerabu(nasi Ulam).

Dah siap beli barang,kami pergi ke rumah (rumah baru) kt Taman Kiara Mas,pendang..Jam 1230 kami bertolak balik ke umah kt Kg Pokok Asam..

Akhirnya aku sampai kat kampung ku..hehehehe