CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, August 20, 2009

Surat Terima Kasih

Bersyukur kehadrat Ilahi kerna dengan limpah kurnia dan izinNya,dapatlah aku menduduki ujian memandu untuk melayakkan diri memegang sekeping Lesen P Kereta (minggu dpn baru dpt pegang)..

Disini aku ingin merakamkan setinggi-tinggi Penghargaan kepada En Ismail(cikgu sekolah memandu IMKEDA,Bukit Indah,Ampang) kerna telah mengajar aku memandu kereta kancilnya sehingga aku lulus..

Ucapan terima kasih yg tidak terhingga juga aku ucapkan kepada En Azhari (Pegawai JPJ) kerna telah memberi kepercayaan kepada aku untuk mendapat lesen P...Tq bro ...

Tidak lupa juga kepada Cik Mimi Haslinda (Pegawai JPJ) kerna telah menggagalkan aku pada ujian kali pertama iaitu pada 31julai09 yg lalu..Kerna Cik Mimi telah menerbangkan Ringgit Malaysia saya..

Berjuta-juta trima kasih sayang kepada kedua ibu bapa aku Tuan Haji Wan Jaafar Haji Wan Idris dan Puan Hajah Che Kamsiah Yaacob kerna memberi sokongan moral dan RM(nnt den bayar)...Juga ribuan terima kasih kepada Keluarga terchenta Kak Nisah,Kak Liza,Kak Anim,Kak Ilah,Mijah dan Zahidah kerna memberi sokongan semasa aku gagal dan setelah berjaya mendapat Lesen...

Tidak ketinggalan juga trima kasih kepada Rakan-rakan yg turut memberi galakkan dan sokongan...Hannie,Atul,Abg Wan,Faizal,Kak Rose,Kak Ask,Kak roha,Jue..


Akhir kata aku ucapankan trima kasih kepada semua pihak yg terlibat didalam pembikinan aku sebagai 'Pemandu Berhemah'...


Sekain,Terima Kasih....

Yang Bangga

-Orang Baru Dapat Lesen Kereta-

2 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

okeh..okeh..okeh..
aku komen...
bler nak buang verification niyh....
hmm....
tq sebut namer aku...

GreenWave said...

verification ni aku rs dh b uang ari 2...xbuang ker???nnt aku cek blk...wei hg xmo ajak aku p berbuka kt umh hg ker