CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, August 18, 2009

Happy Belated Birthday

Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan Kamu,
Allah Selamatkan kak nisah + G-ah,
Allah Selamatkan Kamu...

Selamat hari lahir buat kakak sulung aku Wan Asmanisah Wan Jaafar dan anak buah aku Auni Wajihah Abd Wahab pada 17 ogos baru ni..

Kakak aku(kak nisah) ngn anak pompuan sulung (g-ah) lahir pada tarikh yg sama (thn lain2 r,dh nm ny anak ngn mak..hehe)

kak nisah,
Aku doakan semoga kak nisah sentiasa sihat+dipanjangkan umur serta dimurahkan rezki..Kakak aku ada jual cadar dan semperna bulan puasa ni dia ada jual kurma...so aku doakan semoga perniagaan dia akan bertambah maju(leh blanja aku nnt...haha)..
Semoga happy sokmo..

Wajihah,
Atam ucapkan semoga sihat sokmo+blaja rajin2 dah besaq ... ni dh nk posa so posa bagi cukup..nnt ateh bg duit raya byk2(eh ateh lak kn...hehhe)..
'rajin2 tlg umi'(ni aunty punya ucapan...copy kt fb)
ps/: saiful 2 sapa???hehe



p/s: sorry lambat wish..bz + mls nk tulis blog minggu ni...

0 What say You Dude: