CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 30, 2009

Penting

http://www.answering-islam.org
http://www.aboutislam.com
http://www.thequran.com
http://www.allahassurance.com

Aku bukan nak Promot web2 ni..Cuma aku nak gtau kat teman-teman semua yang web2 ni dibuat oleh yahudi untuk memburukkan agama islam..
Web2 ni juga dibuat untuk mengelirukan orang ramai tentang agama Islam..
Selain itu web2 ini juga turut memesongkan maksud @ tafsiran Al-Quran...
Dewasa ini terdapat begitu banyak teknologi terkini yang kita rasa islamic ny,tetapi hakikatnya kebanyakkan teknologi itu dibuat oleh yahudi untuk memesongkan akidah orang islam..
Contoh ny Al-Quran digital yang menjadi salah satu produk teknologi yang kita rasa so islamic tetapi pihak jabatan agama islam telah mendapati ada penyelewengan dalam ayat2 Al-Quran digital ini,pengguna yang kurang tahu@tidak menghafal al-Quran(kebanyakkan orang r kan..) tidak akan sedar bahawa Ayat2 Al-Quran yang dibaca telah diselewengkan(aku xigt apa nama company yang kuarkan al-quran digital ni..tapi ini memang benar2 berlaku)..
Sekarang ada Handphone yang memuatkan 30juzuk al-quran didalam ny,harga pun berpatutan tetapi aku jadi fobia untuk memilik Handphone tersebut kerna risau seandainya produk tersebut juga menjadi salah satu cara yahudi untuk memesongkan akidah umat islam(pasaihandphone ni,aku punya opinion saja so terserah korng nak beli ke x)
Lagi satu,terdapat banyak ayat2 al-Quran yang ditulis dengan tulisan Khat&ukiran2 yang cantik..Memang cantik jika digantung didinding rumah tapi perlu diingat sebelum membeli hiasan2 ini,perhatikan betul apa yang ditulis itu betul ayat al-Quran atau tidak..
Baca dahulu tulisan itu elok-elok untuk memastikan kita tidak membeli ayat al-Quran yang telah diselewengkan ayat ny tanpa kita sedari kerana kecetekkan ilmu kita sendiri..
Aku bukan bicara kosong tentang hal ini,ini kerna aku pernah terbaca ada kes dimana seorang pembeli telah membeli hiasan dinding berupa ayat al-Quran tetapi setelah dibaca rupa2 ny ayat tersebut ialah ayat dari kitab bible...
Astaufirullahhalazim...cuba bayangkan anda seorang yang beragama islam tetapi mengantung ayat dari Bible sebagai hiasan dinding dirumah anda...
Akhir kata,aku ingin menyeru kepada diri sendiri juga kepada teman-teman semua supaya lebih berhati-hati dengan car halus yahudi untuk menyesatkan umat islam..

1 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

adoiyai..
zmn skang macam2...