CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, July 30, 2009

Hantu Durian

Banyak gila keja ari ni..
Masuk je opis trz da keja nk kena buat..
Sekarang baru sempat nk tulis blog..

Masa aku ngh buat keja td,tetbe aku terbau satu bau yang amat aku suka...
Hehehe nak tau bau apa?Bau DURIAN...Bau Durian kuat gila kt opis aku ngn tiba2 lak 2..
Aku rasa cm kt dusun Durian dh..
So,aku pun dengan gaya Mami Jarum p r cari mana datang bau durian 2..
Sekali aku p kt pantry nampak r opis mate aku sedang berusaha membuka buah durian...
Tapi xberjaya lak dia nk buka,aku pun pergi r cuba nk buka durian 2...
Aku mintak pisau kt opismate aku,sekali dia bagi pisau yang potong sayur je kt aku utk buka durian..
Hmmm patut r xleh nak buka..
Tapi memandangkan durian tersebut telah menggoda kami semua kt opis,pisau potong sayur pun kami bedal buat kopek durian..
Aku cuba kopek durian 2 sampai terluka jari,berdarah jari aku...
Tapi kerana mu Durian aku tetap bertahan walaupun berdarah jari telunjuk ku ini...
Setelah beberapa minit berhempas pulas mengopek durian,akhirnya Durian tersebut telah menyerah kalah dan membiarkan dirinya terbuka sehingga melihatkan isi ny yang kekuningan lagi menyelerakan....
Aku dgn penuh selera merasmikan durian ersebut....
Ermmmmm.....sedapnya....manis...lemak....tebal lak 2 isi dia.....Berbaloi r jari luka...
Bak kata amy search "berbaloi-baloi"
Dah ciap makan baru jari aku terasa sakit...
hehehe....ni dok taip ngn jari Hantu je r...

p/s : Tq Mr Goh sebab beli durian ni...

1 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

heheh...
padan..