CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, July 24, 2009

Juz Read

Ari ni ada pasar malam kt sini..so pas magrib tadi aku pergi r pasar malam ...
Punya r ramai orang,dalam bersesak-sesak 2 ada lak org leh buat reunion dok benti bersembang kt tgh2 laluan kedai 2..nasib r aku xkalut nk kejar pape so lyn je r kesesakkan 2...bertambah2 sesak r jadi nya..2 r rakyat malaysia raamh sampai xkira tempat... Sebab 2 r ada pepatah yang mengatakan "Ramah Biar Bertempat"

Berbalik kepada tujuan asal aku ke pasar malam.aku p pasar malam ni nak cari Yong Tau Fu...Sampai je kt gerai yg jual Yong Tau Fu ,aku tgk ramai org (bkn r katun2 ni yg tgu turn..pic hiasan jer) dok beratur nk beli makanan yg aku nak ni..Aku pn pa g join the club r ..menunggu turn untuk membeli Yong Tau Fu(YTF) ni...Akhirny aku pn dapat beli YTF amik itu ini cket so byr rm7..then trz balik umah...

Sampai umh trz mkn YTF tp xabis pn......Masa dok makan YTF 2 tingat lak masa kecik2 dulu,susah nk dapat mkn YTF coz YTF ni kira mahal r untuk ktorg masa kecik dulu..ktorg lak ramai so nk beli cket2 xcukup kena beli byk..Jarang2 r dapat mkn YTF,bila igt cm sedey lak..
Tapi aku bersyukur coz mak aku pandai masak so bila ktorg adik beradik nk mkn somethg mak kan cari resepi then masak kat umh,ye r bila masak sendiri kt umh xde r mahal sgt cm beli yg dh ciap kt kedai...Masa kecik dulu tigt nk mkn pizza so mak caro resepi untuk buat piza then mak ngn kakak aku try r masak piza..sedap igt g pizza yg mak + kakak aku buat 2....
Pas 2 ujg mgu pagi2 mak buat roti canai...Buat byk so ktorg leh mkn puas2....nyum2...tingt lak nk mkn roti canai mak buat..

Dah keja ni,aku dok sorg2 kt KL.Bila mkn makanan yg susah dpt mkn ms kecik2 dulu tigt lak kat famly....Rasa cm xsonok r mkn sorg2 kt cn...hmmmm....


*sedey lagi tigt crita dolu dolu



glitter-graphics.com

2 What say You Dude:

hannie_luv_vespa said...

rasa cam dah tinggal komen...

GreenWave said...

bila hg tgl koment wei?