CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 3, 2011

Tanah Suci ( tetamu اَللّه )

Najib n bik mama g haji.. Alhamdulillah dapat gak depa tunai haji..tapi besa r pembesar negara,sana sini bw bodyguard..kt malaysia lg kan ber"bodyguard" ni kn plak kt luaq negara..aku br tengok gambaq Najib n bik mama kt makkah..amboi byk sungguh org jaga dia.. Pas 2 kt photo coment lak lagi byk yg dok mengata dik jib (najib) ni.. Mmg r sepatutnya tmpt yg mcm 2 xpayah r byk sgt bodygad tp dia kn pembesaq negara.. Mmg dh dia mcm 2, so aku rs kita xpayah r nk kutuk2 dia gn bodygad.. Lagi pn dia p buat bnd elok kn,soal kenapa dia gn byk bodygad sdgkn dia tetamu اَللّه. 2 kita xyah petikai la.. Dh dia tetamu اَللّه. Kita serah kat اَللّه. Je r utk nilai apa yg dia buat, biar اَللّه. Yg putuskan pasal dia xykn ngn keselamatn dia kt tanah suci 2.. Najib elok2 p wt pahala kita dok wt dosa ngata dia kt tanah suci.. Aku bkn membela sapa2 , aku pn kureng sk ngn depa tp if depa wt bnd baik kita trima r ngn baik.. So memandangkan depa dh kt sana , jom kita doakan semoga pas blk sini Najib akan jadi PM yg lebey baik n lebey beriman n lebey telus..
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 What say You Dude:

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL