CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 20, 2011

emel 1malaysia .. i ike ..

Emel 1 malaysia?? mesti makcik2 ngn pakcik2 kt kg pedalamn sana amat gembira dengan projek baru kejaan 1malaysia ni kn..


yelah lepas ni mereka semua senang nk berhubung dengan dunia luar..
mungkin dengan projek emel 1malaysia ni nanti dapatlah mereka menambah pendapatan , boleh la mereka memasarkan @ mengiklan kn produk dan perkhidmatan mereka dimata didunia..

ini mungkin apa yang penduduk dipedalamn fikir


kak kiah " lepas ni boleh lah aku cerita kan pada dunia ttg ulam-ulaman yang aku kutip kt hutan blakang rumah ni, semoga hasil jualan aku meningkat selepas ada emel 1malaysia" (kak kiah peniaga ulam)

pak hamid " alhamdulillah ingat juga Dato' seri kt org kampung mcm aku ni kn, boleh lah aku jual hasil hutan ni pada dunia "


maka berangan2 lah orang2 di kawasan pedalamn ini berkenaan emel 1malaysia yg akn diberi secara percuma kepada mereka..

ye lah setelah bertahun2 hidup dlm kesusahan, dimana mlm hanya ditemani lampu minyak tanah dan sinaran bulan yg menerangi rumah2 mereka yang masih tidak mampu memiliki bekalan letrik , akhirnya dengan ehsan kerajaan mereka akn memiliki emel 1malaysia..

tentulah mereka berasa amat gembira...

hmm... hebat kn projek baru kerajaan malaysia ni..
xpayah ada letrik atau lain2 kemudahan pn coz dgn emel 1malaysia yg diberi secara percuma ini rakyat semua boleh senang,ekonomi rakyat akan meningkat......


hebat kn...... (tangan didada , mata keatas)

0 What say You Dude: