CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 23, 2010

Lepas RINDU

Jumaat baru ni mak ngn abah aku mai KL ..Mai sebab anak buah aku msk spital kena food poisining ...

Pagi td aku mai umh kakak aku utk jumpa mak abah ..lepas r rindu aku kt mak abah..sonok dpt story bout bnd2 br yg aku blajar kt cn... sonok r dpt mkn Pajeri Terung mak buat..nyum2..

Tp pg sok mak abah dh nk blk kedah,naik AirAsia 7.10pg sok..huhu..sedey plak...tp xpe raya cina ni aku blk kg ... leh jumpa lagi..leh mancing ikan(ok2 ni topic aku samb. lagi nnt )..


okey aku nk tdo dh..nite..sweer dream..

baca bismillah 21kali sebelum tdo then hadiakan kt ahli naubah,kemuadian berdoa pada ALLAH mtk dijaukan dari sebarang kecelakaan..ni pesan abah aku ..kata abah baca bismillah 21kali sebelum tdo dpt elak kan gangguan syaitan dan lain2 gangguan....insyaALLAH..

0 What say You Dude: