CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 15, 2009

Terima Kasih E&A Letrik

Hari ini merupakan hari terakhir aku berkerja sebagai pelukis pelan di sini..Sedey pn ada gk kt ati ni tp sik ada hal bah coz aku benti keja sebab dapat sambung blaja.. so kiranya perasaan aku tika ini adalah gumbira campur sedey..

Sedar tak sedar sudah 2 tahun aku berkerja disini, so banyak benda yang aku blaja sepanjang aku berkerja disini.. Semua pengalaman yang aku kutip disini akan aku simpan sebagai pengalaman yang berharga buat idop aku ..

Dari hari pertama aku berkerja disini (dec 2007) sampai hari ini (15Dec2009) semua nya akan ku simpan dalam ingatan ku untuk selamanya..Aku berkerja sebagai pelukis pelan tp berpendidikan letrik so masa memula keja aku memang hampir kosong dalam membuat pelan menggunakan autocad tapi sekarang alhamdulillah aku sudah boleh membuat drawing dgn baik (sedikit baik je..hehe).. terima kasih buat Abg Wan dan Faizal yang banyak memberi tunjuk ajar kt aku sepanjang aku berkerja disini..

Aku juga amat terhutang budi kepada Kak Ask, Kak Ros , Kak Roha, kak Niza sebab banyak benda yang aku dapat belajar daripada diorg .. dari soal keja sampai hal2 lain..hehe.. wlau pun dorg suka bg ceramah percuma tapi aku tak kisah kerna sedikit sebanyak apa yang mereka cakap 2 dapat menambahkan pengetahuan untuk aku selain ia juga buat sedikit terhibur..hohoho...

Terima kasih buat Mr Goh+ Mr Law sebab sudi mengambil aku berkerja disini .. buat Miss Kong ,En Hamdan , En Din , Mr cheng , Mr Boo_Tak (ah fat) , Tan , Chua , Ah Fang dan yang lain kerna turut serta dalam perjalanan hidup ku sebagai Pekerja disini..

Aku mintak maaf kepada semua andai sepanjang aku berkerja kt sini aku ada buat perkara yang menyakitkan hati @ buat korg tersinggung ... Terima Kasih Semua...Semoga jumpa lagi..

0 What say You Dude: